Online Senetli Alışveriş Mağazası Yönetimi

Perakende sektörü tümüyle koordinasyon meselesi..Müşteri memnuniyeti için fiyatın uygun olması,tedariğin zamanında yapılması için iyi bir lojistik sistemi zaruri. Online senetli mağazacılık; başlangıç maliyetleri neredeyse sıfır olan bir sektör.Ancak sürdürülebilirliğini sağlamak ciddi bir koordinasyonla birlikte ekibin mağazayı özümsemesi gerekiyor.

Online senetli mağazacılık, çok yönlü,ürün hareketliliğinin hızlı olduğu dinamik bir sektör. Hergün internette on binlerce ürün satışa sunuluyor.Müşteriler hesabına en çok uyanı ve kalitelisini bulmak için araştırma yapıyorlar.Ürünlerin fiyatları da hergün değişmeye devam ediyor.Online senetli alışveriş mağaza yöneticisi devamlı takip edip fiyat güncellemesi yapıp yeni ürün çeşitlerini bulmak için gayret sarf etmesi gerekiyor.

Devamlı piyasadaki diğer aktörleri ve müşteri eğilimlerini birinci elden analiz etmek gerekiyor.Bunun için satışa sürülen ürün çeşidine özel tablolar geliştirilmesi gerekiyor.


Online Senetli Alışveriş Mağazası:   şirvan.com